Als mensen ‘s ochtends wakker worden, is het mogelijk om in plaats van direct uit bed op te staan, hun lichaam te strekken met een paar bewegingen en bewegingen te maken die hen helpen te sterven. Mensen die overdag een zittend leven leiden, moeten zich zeker verplaatsen, zelfs in bed. Bij herhaling op deze manier ontstaat er een veel gezondere lichaamsstructuur. Het is ook belangrijk om dit niet alleen ‘s ochtends maar ook’ s avonds voor het slapen gaan te doen. Hoe druk een dag ook voorbijgaat, het is absoluut noodzakelijk om tijd vrij te maken voor sport. Als je sporten met verschillende excuses vermijdt, is het niet mogelijk om gezond te leven. Om te sporten zijn zware bewegingen in de sportschool en het bed thuis niet nodig. Er zijn sporten die gemakkelijk in bed kunnen worden gedaan. Het is dus mogelijk om zowel de dag krachtiger te beginnen als om vetverbranding te starten door de lichaamsspieren te trainen. Wanneer het continu wordt herhaald, is het mogelijk om de verandering in het lichaam te zien.

HeupliftbewegingTrainingsmethoden in bed

Heupliftbeweging, die tot de dagelijkse sportbewegingen behoort, is een beweging die moet worden gedaan voordat we uit bed komen als we ‘s ochtends wakker worden of’ s avonds voordat we gaan slapen. Om deze beweging uit te voeren, is het allereerst nodig om de knieën op heupbreedte te openen door op de rug in bed te spreken. Nadat u dit hebt gedaan, is het noodzakelijk om de armen en handpalmen op de grond te strekken. Dan is het nodig om de heupen zonder kracht van de armen omhoog te tillen. Maar het is absoluut noodzakelijk om de macht niet uit zijn armen te nemen, anders doet de gemaakte beweging er niet toe. Wanneer deze beweging continu wordt herhaald, is het mogelijk om de zweep te zien aanspannen en strekken in het hele lichaam. Het is mogelijk om overdag te sporten na de ochtendoefeningen. Mensen die een zittend leven leiden, moeten deze bewegingen zeker doen. Het is voldoende om deze beweging dagelijks 10 minuten te doen. Het is mogelijk om de verplaatsing van het resterende goud in 4 sets van 15 herhalingen te maken.

Zij-buikbeweging

Voor mensen die in bed willen trainen, zijn laterale buikspierbewegingen ideale bewegingen. Het is mogelijk om binnen ongeveer een week na deze beweging een significante verandering in de buikspieren waar te nemen. U moet deze actie, die ‘s ochtends in slechts 5 minuten kan worden uitgevoerd, niet verwaarlozen. Voor degenen die overdag geen tijd kunnen vinden of niet naar sportscholen kunnen, is het mogelijk om thuis zelfs vanuit bed zeer comfortabel te sporten. Om deze beweging te maken, is het noodzakelijk om plat op het bed te liggen. Dan is het nodig om het lichaam heen en weer te strekken door het goed te strekken. Dan is het nodig om de armen naar voren te bewegen en ze vervolgens terug te brengen naar hun oorspronkelijke positie. Het belangrijkste bij deze beweging is om uw buikspieren naar binnen te trekken, uw onderarmvoeten omhoog te trekken en de buikspieren samen te knijpen. In dit geval zal een van jullie inactief zijn. Het is noodzakelijk om met de lege hand een startpositie in een halve maan in te nemen. Het is noodzakelijk om deze beweging zowel voor de linker laterale buik als voor de rechter laterale buik uit te voeren. Voor beginners is het mogelijk om 3 sets van ongeveer 15 herhalingen te doen.

Rekken met de Cobra Pose

De cobra-houding en de rekbeweging zijn de belangrijkste yogabewegingen. Voor degenen die geen tijd hebben om yoga te doen of niet naar hun leugens kunnen gaan, is het een beweging die heel gemakkelijk in hun eigen bed kan worden gedaan. Tegelijkertijd is het mogelijk om deze beweging zowel fysiek als mentaal te ontspannen. Om deze beweging uit te voeren, is het allereerst nodig om het recht uit te rekken, met de handen op schouderbreedte uit elkaar. Dan is het nodig om het lichaam met de uitgaande armen naar de grond te tillen. Na het opnemen van het lichaam is het nodig om het een tijdje in de lucht te houden. Is het niet nodig om iets anders te doen dan deze zet? Het is mogelijk om de laterale buikspieren te laten lopen, de spieren aan te zetten en de heupspieren te trainen door deze beweging in 2 sets van ongeveer 15 herhalingen uit te voeren. Op deze manier is het mogelijk om de verandering in het lichaam te zien wanneer de plotband wordt uitgeoefend. Voor degenen die niet van Heavy Fitness-routines houden, zijn oefeningen van 10 minuten in bed erg goed.

Referenties:
https://www.webmd.com/fitness-exercise/features/4-exercises-you-can-do-in-bed

Auteur: Can Baskin